Officemanagement to the next level
Officemanagement, of een lekker lopend secretariaat zijn onmisbaar binnen moderne organisaties. Steeds meer medewerkers worden mobieler, zijn breder inzetbaar of werken thuis (zeker nu). Het is de officemanager die ervoor zorgt dat alles in de basis goed geregeld is zodat iedereen de klant optimaal kan bedienen. Goed geolied officemanagement is dus een must!
WAT DOE JE DAN ALS PROFESSIONAL ORGANIZOR? |
Hoe help je mij? Officemanagement (her)inrichten |
Samen met jou (of team of collega) zoom ik in op de manier hoe je het werk organiseert en welke verbeterkansen er zijn. In het pakket inventariseer en adviseer ik hoe je meer structuur in je dagelijks werk en/of projecten kunt aanbrengen. Je leert beter in te delen en prioriteiten van bijzaken te onderscheiden. Met de tips en het advies ga je zelf aan de slag.
|
Je bent lekker druk in je eigen bedrijf, maar te veel tijd kwijt met al die randzaken. Je wilt graag iemand die aan een half woord genoeg heeft en het doet, zodat jij tijd aan je klanten kunt besteden. Je bent op zoek naar een officemanager of misschien heb je het talent al wel in je bedrijf rondlopen.
Op basis van jouw wensen duik ik in je bedrijf. Wat is al georganiseerd? Waar valt winst te behalen? Welke kwaliteiten moet deze spin in het web in huis hebben? Vervolgens voorzie ik je van gedegen advies hoe je het officemanagement naar een triple A ondersteuning kunt opwaarderen. Heb je het officemanagement talent nog niet in huis, dan ga ik naar die binnenbaas op zoek die past bij jouw organisatie. |
Office support |
Maatwerk en coördinatie/realisatie van het hele project
-> Algemene secretariële en administratieve werkzaamheden zoals agendabeheer, het aannemen van telefoongesprekken en het uitvoeren van vervolgacties, het regelen en vastleggen van afspraken, het voeren van correspondentie, het verwerken van teksten en het bewaken van de aanlevering van stukken en het digitaal archiveren van dossiers. -> Doeloelstellingen & ambities in kaart -> Scannen van je secretariaat /officemanagement en de werkzaamheden. -> Inventarisatie van huidige en gewenste ondersteuning. -> Advies voor efficiënt en effectief ingericht secretariaat. -> Eventueel helpen bij het werven en selecteren van een officemanager. -> Organisatorische werkzaamheden, bijvoorbeeld het plannen en organiseren van verschillende in- en externe bijeenkomsten en evenementen. -> Het maken van registraties en overzichten, bijvoorbeeld vanwege het verstrekken van managementinformatie aan het bestuur. |
Plan geheel vrijblijvend een afspraak
Kies voor het soepel voortbestaan van jouw bedrijf. Zo kan jij je richten op de zaken die er echt toe doen.
Bel of mail met Adrienne:
Bel naar: 06-51177497
Mail naar: INFO@A3PROJECTCOORDINATIE.NL
Bel of mail met Adrienne:
Bel naar: 06-51177497
Mail naar: INFO@A3PROJECTCOORDINATIE.NL